Kosmetyczne nowości na rozpoczęcie 2015

Witajcie po raz pierwszy w 2015 roku:)
Jeszcze nie przyzwyczaiłam się do tej daty, bo wszędzie, gdzie tylko mogę piszę 2014...
Wspominałam Wam ostatnio (niejednokrotnie z resztą), że moje kosmetyczne zapasy przekraczają już dopuszczalne normy, co za tym idzie nie kupuję NIC (no oczywiście poza rzeczami niezbędnymi, takimi jak pomadka Carmex czy lakier Wibo Glamour :D). Ale co innego, jak kosmetyki SAME do nas przyjeżdżają:)
Kolejna porcja DMowych dobroci dodarła do mnie za sprawą mojej Mamy (tym razem nie przekazywałam żadnej listy życzeń. Na prawdę :D)
I w taki oto sposób moje zapasy powiększyły się o:


Zapas mojego ulubionego zestawu do włosów- Balea Professional. Pisałam już o nich TUTAJ i TUTAJ.  Uwielbiam:)



I trzy inne szampony Balea. Truskawkowy z tej serii bardzo lubię, więc mam nadzieję, że te sprawdzą się podobnie


Nie mogło zabraknąć również przepięknie pachnących żeli pod prysznic Balea (mam ich już chyba z 20:)). Uwielbiam je przede wszystkim za zapach:)


Kremy do rąk Balea i Hand San to dla mnie nowość.
Wszystkie okazały się strzałem w dziesiątkę:) Nawilżają bardzo dobrze, a dodatkowo pięknie pachną (no ba!:)). 


O balsamie do ciała Balea Hawaii Pineapple pisałam jakiś czas temu TUTAJ. Tym razem trafiły do mnie dwa smarowidła z limitowanych edycji. Pierwszy z nich to pięknie pachnący lotion z połyskującymi drobinkami Golden Shine (idealnie sprawdził się w sylwestrową noc:)). Drugi to popularny w blogosferze, naładowany owocami Mango Mambo. Brązujący krem do twarzy to bardziej kosmetyczny gadżet (nie wiadomo, kiedy może się przydać. Lepiej mieć pod ręką:)) niż niezbędnik. Oczywiście sprawdziłam go już:) Dobrze się rozprowadza, przez co łatwiej uniknąć smug.
A to mój ostatni ulubieniec. Przepiękny, piaskowy, BŁYSZCZĄCY lakier z szafy Wibo- numer 5. Jeszcze niedawno nie przepadałam za takimi błyskotkami. Teraz mogłabym cały czas nosić je na pazurkach:)
...................................................................
A jak rozpoczął się Wasz rok?
Macie jakieś postanowienia noworoczne czy raczej ich nie robicie (tak jak ja)?

Buziaki:)
Astoria

12 komentarzy:

  1. Ile dobroci :)chciałabym mieć bliżej do DM ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłym tygodniu okupiłam się w Balea i też kupiłam ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piasek od Wibo mam i uwielbiam :) Ilez Balei mmm *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubi zapasy :D
    Te produkty sama bym chętnie przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie na http://zdziennikapsychopatki.blogspot.com/ jest to mój pierwszy blog i było by miło poznać twoje zdanie na jego temat :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam lakiery Vibo nieźle się rozprowadzają i trzymają na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I should know, these cosmetic products coming from countries where

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne nowości :)
    jeszcze nie miałam do czynienia z firmą Balea :P

    OdpowiedzUsuń
  9. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  10. Siemka, korzystam z nowej aplikacji, która umożliwia nabywanie takich produktów w lepszej cenie:) Zobacz więcej na tej stronie internetowej. Aplikacja jest na androida, więc możecie zainstalować ją na swój smartfon, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kita sa paghatag sa mga drugas sa pagtratar sa nagkalain-laing mga problema sa panglawas, sa paggamit sa usa ka drug nga gihatag ug ang mga liso makaayo sa mga sakit sa bug-os.

    Obat Epilepsi
    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Panu Di Apotik

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...