Wesołych...!:)

Witajcie Kochane:)
Miałam nadzieję, że w natłoku spraw i obowiązków uda mi się jeszcze przed świętami napisać dla Was coś konkretnego. Niestety, nie udało mi się zatrzymać zegarka (ani całkowicie zrezygnować ze snu ;) ), więc dzisiaj wpadłam na chwilkę. Świąteczne przygotowania zakończone, w piekarniku ostatnia porcja świątecznych (chałwowych) muffinów (mmm...nie wiem, jak smakują, ale uwierzcie mi, pachną genialnie :D) Jutro rano wyjeżdżam do rodzinki. Trzymajcie kciuki, żeby w miarę szybko udało mi się wyjechać z Wrocławia:) Coś mi się wydaje, że mogą być duuuże korki. Dalej, na autostradzie dam radę :)
A na koniec, chciałabym życzyć Wam, z całego serducha radosnych, pogodnych świąt Bożego Narodzenia. Tym, którzy wyjeżdżają, ominięcia korków i spokoju (ale melisę na wszelki wypadek wypijcie :D) Żeby każda z Was spędziła je w taki sposób, w jaki tylko sobie tylko wymarzy:) A w Nowym Roku...spełnienia marzeń i samych sukcesów (zarówno blogowych, jak i tych prywatnych :) )

                                                                       źródło

PS. A czy to przypadkiem nie jest jakaś pomyłka... Czy na pewno mamy końcówkę grudnia?:) Bo pogoda jakby lekko jesienna...:)

Buziaki
Astoria :):*

8 komentarzy:

  1. Pogoda to jakby na Wielkanoc a nie Boże Narodzenie :D
    Weeesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda nawet wiosenna :)
    Wesołych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i Tobie życzę zdrowych, spokojnych Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie również życzę Wesołych i Rodzinnych Świat! Pozdrawiam Ania
    PS U mnie jest iście wiosenna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych świąt i wspaniałego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie twoj blog. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...