TAGowe zaległości

Tak, tak. Muszę się do tego zabrać raz, a porządnie:)
A czy wy też czujecie już święta?:) Bo ja tak:) W końcu mamy już grudzień, miesiąc świąteczny:) Dlatego postanowiłam troszkę zmienić wygląd bloga. Niestety nie mam żadnych zdolności graficznych, więc jest on prosty, nawet za bardzo:/
No, ale przejdźmy do konkretów.
Sprawa dotyczy wyróżnienia:

Jeszcze raz bardzo Wam dziewczyny dziękuję:)
Pytania od Gąska:
1. Ulubiony kolor?
 Zależy..:)
2. Morze czy góry?
Morze, bo góry mam "pod nosem":)
3. Piłka nożna czy siatkówka?
Zdecydowanie siatkówka:)
4. Ulubiony alkohol?
Wszelkiego rodzaju drinki, oczywiście dobre;)
5. Jaki gatunek filmów preferujesz?
Komedie romantyczne.
6. Imię miłości z podstawówki?
Bartek ;D
7. Kto jest Twoim autorytetem?
Moja mama
8. Pies czy kot?
No właśnie:) Dawniej pies. Teraz, ze względu na moje dwa pieszczochy, nie mogę już udzielić takiej odpowiedzi, więc kot:)
9. Książka czy film?
Zależy od mojego nastroju.
10. Frytki czy pizza?
Pizza
11. Obejdziesz się prędzej bez muzyki czy telewizji?
Bez telewizji. 
Pytania meli:
1.Rurki czy dzwony?
Zdecydowanie rurki:)
2.Szpilki czy trampki?
Lubię szpilki, ale na co dzień jednak trampki:)
3.Samochód czy rower?
Kocham swój samochodzik, ale jak tylko mogę, to wybieram rower:)
4.Spacer czy bieganie?
Spacer.
5.Spódnica czy sukienka?
Sukienka
6.Warzywa czy owoce?
7.Pop czy Rock?
Hmmm...chyba pop.
8.Rajstopy czy zakolanówki?
Raczej rajstopy, a najlepiej ani jedno, ani drugie:)
9.Aktywność fizyczna czy słodkie lenistwo?
10.Kopertówka czy duża torba?
Duża torba 
Pytania LaNińy:
 1. Czym zajmujesz się zawodowo?
Nauka:)
2. O czym marzysz najczęściej?
Hmmm...Chyba o wszystkim:)
3. Idol z dziecięcych lat???
Britney Spears xD
4. Twoje motto życiowe brzmi...
"Co masz zrobić jutro, zrób dziś." Banał, ale zawsze się sprawdza:)
5. Wygoda czy moda???
Wygoda
6. Czym kierujesz się wykonując poranny makijaż???
Swoim nastrojem.
7. Ulubione perfumy???
Playboy i Kylie Minouge:)
8. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie??? Czy może po tym jak znoszą Twój sukces???
Chyba jednak to pierwsze.
9. Negatywne komentarze dołują Cię czy może motywują???
Na początku troszkę dołują, ale szybko zaczynam wyciągać z nich wnioski.
10. Blondyni czy bruneci??? 
Brunetki oczywiście:)
11. Dążysz do perfekcji??? 
Czasami...:)
Pytania od Frambuesy:
1.Ulubiony film
Właśnie mam chwilowe zaćmienie i nie pamiętam tytułu :D
2.Co robisz w wolnym czasie
Wszystko po trochę:) Spotkania z przyjaciółmi, telewizja, blogowanie...:)
3.Ulubione danie
Chyba nie mam konkretnego dania, które uwielbiam. Za to jest takie ciasto:) Szarlotka z budyniem mojej mamy...:) Mmmm...:)
4.Jaki zawód chciałabyś wykonywać
Jestem na etapie poszukiwań takowego:)
5.Miejsce które chciałabyś odwiedzić
Paryż...
6.Co chciałabyś spróbować w życiu
Krewetek xD Nie mogę się do nich przemóc ;D
7.Jaki związek jest według Ciebie gorszy -gdy tylko Ty kochasz ,a parter nie odwzajemnia uczucia czy na odwrót?
Oba przypadki są...straszne.
8.Ulubiona piosenka
Oj to się cały czas zmienia:)
9.Co kojarzy Ci się z dzieciństwem
Beztroskie zabawy z kuzynką:)
10.Co dotąd spotkało Cie najlepszego w życiu
Myślę, że każda chwila naszego życia jest wyjątkowa.
11.Spacer na plaży przy księżycu czy przy wschodzie słońca ? ;) 
Na plaży:) 
1. Ranny ptaszek czy śpioch?
Śpioch :)
2. Zupa czy drugie danie?
Zupa
3. Zdrowa żywność czy fast foody?
Zdrowa żywność
4. Taniec czy śpiew?
Taniec
5. Restauracja czy dyskoteka?
Dyskoteka:)
6. Wczasy w Polsce czy za granicą?
W Polsce
7. Pieluchy jedno czy wielorazowe?
Nie mam dzieci, ale myślę, że jednorazowe:)
8. Polsat czy TVN?
TVN
9. Reksio czy Bolek i Lolek?
Reksio:)
10. Pies czy kot?
Tak jak wyżej:) Kot:)
11. Laptop czy komputer stacjonarny?
Laptop
Aż wstyd, że tyle czasu się do tego zbierałam. A tu raz, dwa i gotowe:) 
Dobranoc;*

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...