Puk, puk! Kto tam?...czyli wizyta kuriera;)

A więc mamy wiosnę:) Co prawda za oknami jeszcze tego nie widać, ale WIOSNA brzmi zdecydowanie lepiej niż ZIMA:)
We wtorek pisałam Wam o nawiązaniu współpracy z firmą BANDI, a już dzisiaj kurier dostarczył mi paczuszkę:) Jestem bardzo mile zaskoczona. Zarówno szybkością realizacji, jak i zawartością. W pudełeczku, oprócz kosmetyku wybranego przeze mnie, czyli ryżowego peelingu do ciała, znajdowała się również cała masa próbek oraz katalog. Całość prezentowała się tak:



















W ostatnich dniach uzupełniłam braki oraz kupiłam kilka drobiazgów, na które już od dłuższego czasu miałam chrapkę:)
*kokosowy żel pod prysznic Isana- ot tak, bo lubię kokos
*szampon Joanna "z apteczki babuni"- zaczynam eksperymentować z moimi włosami. Już chyba nic nie pogorszy ich stanu. Mam nadzieję, że "przyjazny" skład tego cudeńka pomoże:)
*antyperspirant Rexona- jednak niezastąpiony:)
*woda toaletowa Mirage Daydream-Oriflame- hmm...jakby ją określić...? W katalogu pachniała ładniej:)
*eyeliner w pisaku Oriflame- mój ulubiony:)
*puder Synergen Rossmann- no jak mogłabym go w końcu nie kupić?:) Tyle pozytywnych opinii o nim czytałam...:)
*peeling enzymatyczny i maseczka Perfecta
A jutro (albo pojutrze) zapraszam na recenzję mojego ostatniego odkrycia:)
Do napisania:)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy z Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bandi ma świetne kosmetyki, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To moja pierwsza przygoda z tymi kosmetykami, ale już je pokochałam:) Jak na razie-głównie za zapach:)

      Usuń
  3. Miłego używania peelingu, chociaż jest tak tłusty, że moim zdaniem bardziej na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również wybrałam peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ryżowy peeling do ciała tej firmy - jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj kupiłam ten sam żel z Isany i jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe... też bym tak chciała żeby kurier pukał do moich drzwi codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. produkty z isany spełaniają moje oczekiwania ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. I can't quite understand the content of the posts, but the name of this post was easy to guess and I just can't stop smiling;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry jest ten antyprespirant z Rexony? Szukam własnie dobrego antyprespirantu, który chociaż trochę zatrzyma pocenie sie i zniweluje brzydki zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego szamponu już miałam 2 butelki i był świetny :). Puder też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...