Haul ubraniowy...

...czyli to, co kobity  lubią najbardziej :)
Nigdy nie robiłam tego typu postów, ale jak to mówią, zawsze musi być ten pierwszy raz:)
Oświadczam, że letnie braki w szafie uzupełnione!:) Część rzeczy kupiłam jeszcze w Polsce, a część już w Niemczech.
Zdjęcia robione "na szybko", w przerwie między opalaniem, a opalaniem i kąpaniem. Więc wybaczcie:)

Sukienki i bluzka: żeby nie było, że jestem tak szeroka: ta pierwsza jest wiązana!! :D


Szorty:



I oczywiście pareo. Musi być:)

Zapomniałam sfotografować strój kąpielowy, ale wygląda on tak:
Tankini nigdy nie miałam, ale z tego jestem bardzo zadowolona. Jest świetnie wykonane, idealnie dopracowane. Firma "Naturana".
 Zdjęcie pochodzi z TEJ strony.




26 komentarzy:

  1. Szorty sa fajne! Haul udany!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty w kolorze lekkiej fuksji są cudowne ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula w kratkę i różowe szorty najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty najlepsze - wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowe i białe szorty wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super szorty ;)

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szorty i bluzka w paski są genialne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. noo to widzę zakupy udane ! ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. różowe szorty są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szorty mogłyby być w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. żałuje że moje nogi nie sa na tyle zgrabne żebym mogła chodzić w takich spodenkach. bardzo fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam szorty latem :) Właściwie to noszę je dzień w dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny ten strój kąpielowy *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Szorty są świetne,bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...